Leziunile la nivelul gleznelor și, în general, leziunile la nivelul membrelor inferioare, sunt leziuni întâlnite destul de frecvent în lumea fotbalului, mai ales în rândul sportivelor care practică acest sport pe un teren nu tocmai calitativ. De asemenea, astfel de accidentări pot apărea atunci când mobilitatea și rezistența de la nivelul membrele inferioare nu sunt dezvoltate suficient de mult.  

Acestea fiind spuse, am înțeles că e important pentru noi ca sportive să ne dezvoltăm cât mai mult grupele de mușchi, astfel încât să nu avem parte de accidentări care ne-ar putea scoate din ritm câteva săptămâni sau, în cel mai rău caz  6, 9 sau chiar 12 luni. 

Poți obține acest lucru foarte ușor, și anume prin încorporarea de exerciții unilaterale în programul tău de antrenament. Aceste exerciții au rolul de a ne întări rezistența la nivelul tendoanelor și articulațiilor. Obiectivul principal este construirea unei fundații solide prin dezvoltarea unei mobilități bune, a stabilității și a forței.

Înainte de a-ți prezenta câteva tipuri de exerciții pe care noi le facem în mod constant, te invităm să te abonezi la canalul nostru de Youtube. Fii la curent cu toate videoclipurile de pe canalul nostru pentru că vrem să împărtășim cu tine exerciții și experiențe din care și tu poți învăța cum să-ți îmbunătățești atât forța mentală și fizică, cât și tehnica.

Iar dacă îți dorești să evoluezi constant și să muncești în direcția visurilor tale indiferent de obstacolele pe care le întâlnești pe parcurs, suntem sigure că vei reuși! Noi îți suntem alături prin video-ul de mai jos!